Friday, January 2, 2009

Pemborong Kerongsang

3 FAR TRADING merupakan PEMBORONG , PENGEDAR & PEMBEKAL Kerongsang Wanita dengan kadar harga yang berpatutan bagi pembeli dan peniaga yang inginkan kerongsang yang bermutu TINGGI dan BERKUALITI. Produk Kerongsang kami boleh didapati secara sepasang (Kerongsang Ibu & Kerongsang Anak), Kerongsang Single (Kerongsang Ibu Sahaja ),Kerongsang Anak dan Kecil serta Kerongsang Korea (Korean Brooch). Sebagai Pemborong kami hanya menjual kerongsang didalam Kuantiti Minima seperti yang telah ditetapkan.
Kami sentiasa bersedia untuk membantu para peniaga peniaga kecil dan sederhana serta bakal bakal peniaga dengan HARGA, KUALITI dan PERKHIDMATAN yang TERBAIK.

Produk Kami terdiri dari Kerongsang Sepasang ( gabungan kerongsang Ibu dan Anak), Kerongsang Single (Kerongsang Ibu sahaja), Kerongsang Anak dan Kecil serta kKerongsang Korea (Korean Brooch)

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut Produk serta Koleksi Jualan Kerongsang kami sila layari : http://www.kerongsang2u.com/ dan http://www.aksesoriwanita2u.com
"KUALITI DAN SERVIS YANG TERBAIK ADALAH JANJI KAMI "

BROOCH / KERONGSANG BARU
MINIMA PERMBELIAN 10UNIT BAGI SETIAP KOD PILIHAN

















Untuk mengetahui Koleksi Sepasang 3Fartrading sila layari http://www.kerongsang2u.com atau http://www.aksesoriwanita2u.com

KERONGSANG SINGLE

Terdapat didalam Pelbagai Corak Pilihan Kerongsang yang menarik. Kerongsang Single adalah Kerongsang Ibu tanpa kerongsang anak.Kami menerima pembelian didalam kuantiti yang kecil dan pembelian adalah bergantung kepada modal dan kemampuan anda sendiri.


MINIMA PERMBELIAN 10UNIT BAGI SETIAP KOD PILIHAN



















Sila layari http://www.kerongsang2u.com dan http://www.aksesoriwanita2u.com untuk mengetahui koleksi Single Kerongsang Jualan 3FarTrading.

KERONGSANG ANAK & KECIL

Terdapat didalam Pelbagai Pilihan bagi kerongsang Anak dan keci yang menarik. Kami menerima pembelian didalam kuantiti yang kecil dan bergantung kepada kemampuan modal anda sendiri.

MINIMA PEMBELIAN ADALAH 10 UNIT BAGI SETIAP KOD PILIHAN





















Sila layari http://www.kerongsang2u.com dan http://www.aksesoriwanita2u.com untuk mengetahui Koleksi Kerongsang Anak & Kecil 3FarTrading

Selain dari Koleksi Kerongsang diatas kami juga ada menjual Kerongsang Korea dimana kuantiti minima pembelian adalah 6 unit dan anda boleh mencampurkan Unit Pilihan Kerongsang.

No comments:

Post a Comment